Register Kostenmanager Nederland

Lomboklaan 22
3956 DG Leersum

Stuur een mail
Het Register Kostenmanager Nederland registreert alle kostenmanagers op basis van een objectieve regeling. Daarmee biedt het een keurmerk voor opdrachtgevers die een beroep willen doen op ervaren kostenmanagers in de disciplines bouwkunde, installaties en infrastructuur (civiele techniek, infra, rail-, weg- en waterbouw).

In Nederland treffen we een keur aan kostendeskundigen, bouwkostenadviseurs, kostenexperts en noem maar op. Voor veel opdrachtgevers is het inmiddels niet meer helder welke adviseur voldoende gekwalificeerd is voor de meer complexe opgaven. Het Register Kostenmanager Nederland biedt hier uitkomst.

Een Register Kostenmanager blijf je niet voor eeuwig. De leden van het register moeten voortdurend aantonen dat zij aan de juiste kwalificaties voldoen om te blijven behoren tot de selecte groep van Register Kostenmanagers. De stichting RKN toetst dit elke twee jaar, en bewaakt zo de kwaliteit van het keurmerk.

De registratie van de kostenmanagers wordt gecontroleerd door SKW Certificatie te Almere.